close
تبلیغات در اینترنت
خرید دامنه
درباره ورزش
,
دنبال کردن مطالب از طریق فید RSS دنبال کردن مطالب از طریق تویتر

تبلیغات

*** جهت نمایش تبلیغ شما با قیمت مناسب در سایت alireza-baramaleki فقط 4000هزار تومان کلیک کنید ***

اطلاعات کاربری


عضو شويد

نام کاربری :
رمز عبور :

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد

موضوعات

خبرنامه

براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود


جستجو


نصب تولبار سایت

اطلاعیه سایت



بنر های ما


                                                             Create your flash banner free online

                                                            

 


    آدرس کدهای بنر های ما بر روی کلمه( کلید )کلیدکنید                            




به گزارش مرکزاطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت معلم شهید جواد نوروزی که در ساختمان مرکزی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد در گفتگو باخبرنگاران در خصوص آزمون الویت استخدام مربیان پیش دبستانی وزمان برگزاری آن اظهارکرد:‌ دستورالعمل برگزاری این آزمون آماده شده است و همانطور که قبلاً اشاره کرده‌ام، یک هماهنگی نهایی با معاونت توسعه مدیریت و سرمایه ریاست جمهوری نیازداریم که امیدواریم این هماهنگی هم انجام شود. وی اضافه کرد: در دستورالعمل تدوین شده، 17 مرداد ماه به عنوان تاریخ برگزاری این آزمون تعیین شده است؛ البته ممکن است در جلسه هماهنگی، تاریخ و محتوای آن تغییر کند؛ به همین دلیل اجازه دهید تا نهایی شدن موضوع اظهارنظری قطعی نکنم . فانی افزود: این آزمون طبق قانون شامل مربیان پیش‌دبستانی در یک شرایط خاص و نیروهای خرید خدمات آموزشی است که اجازه می‌خواهم زمانی که نهایی شد جزییات کامل آن را اعلام نماییم که بعداً انتظار و توقعی در مخاطبین ایجاد نشود. فانی در خصوص تعداد شرکت‌کنندگان نیز گفت: بستگی دارد که تعریف ما چه باشد و متناسب با تعریف، آمار تغییرمی کند و اجازه می‌خواهم تا هماهنگی نهایی چیزی را به صورت قطعی اعلام نکنم. ,
مرینات ورزشی در خانه با عکس و توضیحات , - سوزاندن چربی آیا می خواهید به سرعت چربی های بدن خود را بسوزانید؟ با این ورزش ها به سرعت کالری را می سوزانید. اگر شما می خواهید کاهش وزن یابید، از وزنه هایی با وزن کم استفاده نمایید. این ورزشها شامل دراز و نشست، دراز و نشست با بازوهای کشیده و تماس با پا می باشد. به طور متناوب و مکررا این ورزش ها را انجام دهید. ورزش , ورزش در خانه , ورزش بدون کلاس ورزشی (1) این مقاله را به سه بخش تقسیم کردم تا شما خواننده محترم، به تمام این ورزش ها عمل کنید و سلامتی و شادابی را برای خود مهیا سازید. , - ایستادن با طناب با این حرکت، تمام عضلات شما از جمله عضلات اصلی کشیده می شوند. دستگیره و یا طناب را سفت بگیرید. بازوها باید صاف باشند. دستگیره را به سمت خود بکشید و مقداری پشتتان را به عقب برانید. شانه را به عقب ببرید. مدتی به همین حالت بمانید و سپس به آرامی بازوهای خود را به حالت اول برگردانید. , - Wood chop در این ورزش تمام عضلات بالای بدن از جمله عضلات شکم کار می کنند. پاهایتان را به عرض شانه باز کنید. زانوها و باسن را خم کنید و کمی خود را به طرف جلو ببرید (مطابق شکل). یک طناب را بالای سرتان به جایی وصل کنید. طناب باید در بالای شانه قرار داشته باشد. بدن شما نسبت به طناب باید دارای زاویه باشد. طناب را به سمت پایین بکشید. اگر شما بیماری دارید، قبل از انجام این ورزش حتما با پزشک خود صحبت کنید. 3- سوزاندن چربی آیا می خواهید به سرعت چربی های بدن خود را بسوزانید؟ با این ورزش ها به سرعت کالری را می سوزانید. اگر شما می خواهید کاهش وزن یابید، از وزنه هایی با وزن کم استفاده نمایید. این ورزشها شامل دراز و نشست، دراز و نشست با بازوهای کشیده و تماس با پا می باشد. به طور متناوب و مکررا این ورزش ها را انجام دهید. , - کشیدن به سمت بالا در این ورزش، بازوها و عضلات پشت فعالیت می کنند. دست های خود را دورتر بگذارید تا عضلات پشت بیشتر فعالیت کنند و یا دستانتان را روبروی صورت خود قرار دهید تا عضله دوسر فعالیت بیشتری نماید. به آرامی بدن خود را بالا بکشید، تا زمانی که چانه هم‌سطح میله باشد، آرنج هایتان خم باید باشد. میله را محکم بگیرید و چانه خود را بالاتر از میله بیاورید و پاهای خود را ضربدری کنید و بالا تنه خود را ثابت نگه دارید. مدتی صبر کنید و سپس به آرامی در وضعیت اولیه قرار بگیرید. ورزش , - کاهش فشار به سمت بالا این ورزش باعث تقویت شانه ها می شود. دستانتان را کمی دورتر از عرض شانه باز کنید. انگشتان باید رو به جلو باشد. آرنج ها خم و چشم ها به کف زمین خیره شود. پاهای خود را بر روی یک صندلی و یا نیمکت، در پشت سرتان بگذارید. بدن خود را در یک ,

تبلیغات بنر






درباره وبلاگ

www.lofagozar.ir دانلود آهنگ فیلم ,مد وژورنال لباس ها ..

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 183
کل نظرات : 26


آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 122

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 8
باردید دیروز : 171
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 4
بازدید هفته : 915
بازدید ماه : 4,402
بازدید سال : 51,630
بازدید کلی : 537,072

پیج رنک سایت ما

page rank of pichak.net

تبلیغات متنی شما


آرایش فشن ومدل مو




تبلیغات متنی شمافقط 2000هزار تومان

 

پشتیبانی

RSS


Powered By
Rozblog.Com

Translate : Tem98.Ir

از ما حمایت کنید
به alireza-baramaleki امتیاز دهید